Comeback (igen)

Så där ja. Veckor av funderingar, men nu gör jag ett nytt försök till att förgylla Er trista vardag. För Er som aldrig varit här förut så hälsar jag Er varmt välkomna. Mattias heter jag, 25 jordsnurr och förälskad i vita gardiner.

Som sagt. Det var ett tag sen, så just nu vet jag inte vad jag ska skriva om. Jag är alltså sjuksköterske-student, termin 3. Trivs som fisken i vattnet, men jag längtar dock till den dag jag kan titulera mig sjusköterska.

Bäst just nu:

1
Fortfarande Ferrys OS-guld, hur stort som helst!

2 Sommarjobbet på akutmottagningen.

3 3-0 till Sverige mot Finland, får vi uppleva en OS-final igen?

4 Praktiken på MAVA, riktigt skojigt!

5 Jorges nya pottfrilla.

Som ni märker är jag en sportnörd utan dess like. Barcelona, Zlatan, Luleå HC och Tre Kronor står mig varmt om hjärtat. Har tidigare själv spelat fotboll, men lagt av nu inför denna säsong då tiden ligger mig i fatet.


Kommentarer
Postat av: Mattias # 4

Trodde aldrig jag skulle läsa en blogg. Men men, vad rankar du ditt straffmål som målis då??

2010-02-22 @ 20:05:09
Postat av: Mattias

Haha, men jag hade ju ingen bild på det. Men naturligtvis är det fortfarande större än Ferrys OS-guld! :)

2010-02-22 @ 20:22:52
URL: http://mattiias.blogg.se/
Postat av: Jorge

Min pottfrilla är grym! välkommen tillbaka till din egen blogg, nu har jag nåt att läsa till morgonkaffet :)

2010-02-22 @ 21:36:54
Postat av: Matilda

vad gullig du är som har med mig på din blogg :) Älskar dig!

2010-02-22 @ 22:45:22
Postat av: Henke.

Kan jag få bilden på dig och fisken i större storlek även historien bakom vore intressant.

2010-02-23 @ 09:23:44

Alltid trevligt med kommentarer;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Vad vill du ha sagt?

/>
Trackback