Skön morgon.

Frun jobbade natt i natt, och jag går kväll på praktiken ikväll. Så jag lämnade Elvira på dagis kl 09.00, sen drog jag och pumpade sönder mina bröstmuskler. Riktigt skönt å träna tidigt på morgonen. Så nu har jag 1 timme till övers innan bussen går.

Fick en kommentar av "Henke", förmodligen en lurifax, men han ville iaf veta den sanna historien bakom 12 kg torsken i föregående inlägg;

Jag och svärfadern min åker till Norge en gång varje år för att meta torsk, och jag drog upp den du ser där. The End.

Så har jag blivit FM (Football manager) beroende igen. Började spela igår kväll, och kom på mig själv med att klockan var 24.00, och då hade jag spelat i 2½ timme. Sjukt kul spel iaf. Spelar med Atletico Madrid, och är än så länge obesegrat (har iofs bara spelat träningsmatcher mot divisiopn 24 lag).





Så. Nu ska jag njuta av lite ledighet innan praktiken börjar. Undrar hur Jorge mår?

Kommentarer
Postat av: M A R i E (Mandelström På Ärten)

Men oj, här har det hänt grejer. Matte har blivit kung på webbdesign! :P



Ja, tänkte ju kika förbi. Men kul att vara hemma är det inte!

2010-02-23 @ 17:38:33
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/
Postat av: M A R i E (Mandelström På Ärten)

Vin på kylning, ja..jag kanske överlever vintern ändå. :P

2010-02-24 @ 07:40:32
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/

Alltid trevligt med kommentarer;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Vad vill du ha sagt?

/>
Trackback